subota, 8. veljače 2014.

Kami Garcia & Margaret Stohl - Lijepa stvorenja & Lijepa tama


Za umorne od stvarnosti i za ljubitelje young-adult književnosti. 

Tek kako sam završila sa ispitima, ponovo nađem vremena da čitam koliko želim :) Iz biblioteke sam početkom mjeseca posudila Lijepa stvorenja, inače prvi dio serijala Opčiniteljske hronike. Pošto nisam dugo pošteno čitala, nisam mislila da ću knjigu od 600 strana pročitati za dva dana - ali jesam! Naravno, odmah sam posudila i drugi dio, Lijepa tama, pa i nju, iako nešto kraću (500 strana), pročitala za dva dana. 

Treći i četvrti dio, Lijepi haos i Lijepo iskupljenje, još uvijek nisu prevedeni na naš jezik, ali ih možemo uskoro očekivati, jer je izdavačka kuća Laguna najavila izlazak treće knjige nekad ove godine. 

A sad da vidimo šta mi se to (nije) svidjelo u ove dvije knjige...



Priča je ispričana iz muške perspektive, što je, barem što se mene tiče, odmah plus i posebno interesantno za čitati. Glavni lik je Ethan Wate, srednjoškolac u malom južnjačkom gradu Gatlinu. Majka mu je umrla i živi sa ocem, koji je po cijeli dan zatvoren u radnu sobu pišući roman, te sa Ammom, dadiljom i kuharicom, ali ona Ethanu predstavlja gotovo pa dio porodice.


Prvog dana škole pročuje se da je došla nova učenica, Lena Duchannes, nećaka ozloglašenog Macona Ravenwooda, gradskoh pustinjaka koji godinama ne izlazi iz kuće. Ethan i ona se upoznaju pod specifičnim okolnostima i tu priča otpočinje...

Jedan od najdražih likova mi je Link, Ethanov najbolji prijatelj, vickast, duhovit i uvijek spreman pomoći. Ethanov lik mi se nekako više dopao od Leninog, dijelom zbog njene rezervisanosti. Naravno, razvija se ljubavna priča i drago mi je da se razvija polako, a nije odjednom ginem-za-tobom i slične "ljubavi".

U pitanju je, dakle, roman sa snažnim elementima fantastike i natprirodnog, pa kome se to ne sviđa, bolje je da ga zaobiđe.



Drugi dio ipak ne bih prepričavala, jer mogu pokvariti doživljaj i otkriti neke detalje onima koji još nisu pročitali prvu knjigu. Samo ću reći da mi se nije toliko svidjela kao prva, jer je radnja bila nešto razvučenija, koliko sam primijetila. Međutim, dolazi do nekih neočekivanih preokreta, posebno na kraju, tako da jedva čekam da se dokopam trećeg dijela.

Stil pisanja je vrlo lagan, tečan i knjige se, bez obzira na njihovu obimnost, vrlo brzo čitaju. Preporučila bih ove knjige svim ljubiteljima fantastike, magije i misterije. 

Na Goodreads-u sam prvu knjigu ocijenila sa 5/5, a drugu sa 4/5. Sve u svemu, oduševljena sam i dugo me neka knjiga nije "natjerala" da je pročitam u tako kratkom periodu.

0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by