petak, 17. listopada 2014.

Knjiški petak: Moji najdraži citati iz romana "Rukopis pronađen u Akri"

Hello, people!

Čisto da ne bude uvijek jedno te isto (a i mislim da sam čak obećala ovaj post nekad davno) odlučila sam probrati moje najdraže citate iz knjige Paula Coelha, Rukopis pronađen u Akri. Ukoliko niste upoznati sa mojim impresijama o ovoj knjizi, možete ih pročitati ovdje. Ukoliko pak jeste, onda vas uopšte ne čudi što pišem ovo :)

Uživajte u čitanju :)

1. Osmijeh je moj način da kažem: Možete uništiti moje tijelo, ali ne i moju dušu.

2. Šta je uspijeh? Da možemo svaki noći u krevet poći mirne duše.

3. Ali u neuzvraćenoj ljubavi uvijek postoji nada da će ona jednog dana ipak biti uzvraćena.

4. A oni koji smatraju da su pustolovine opasne, neka se oprobaju u rutini: ona ubija i prije vremena.

5. Život je previše kratak da u svome srcu krijemo važne riječi. Kao, naprimjer: Volim te.

6. Ljubav je samo riječ, sve do trenutka kad odlučimo da dopustimo da nas svom silinom preplavi. Ljubav je samo riječ, sve dok ne dođe neko ko će joj dati smisao. Ne odustajte. Obično je posljednji ključ onaj koji će otvoriti vrata. (Inače, moj najdraži citat)

7. Nisi ti izgubio, nego je borba prekinuta u trenutku kad nisi bio u prednosti.

8. Nije najgore pasti, nego ostati na tlu. Poražen je samo onaj ko odustane. Svi ostali su pobjednici.

9. Ožiljci govore glasnije od oštrice mača koja ih je napravila.

10. Neuspjeh nam ne dopušta da sanjamo. Njegov je moto: Ne želi ništa i nikad nećeš patiti.

11. Poraz ima kraj, on se završava onda kad se ponovo upustimo u borbu. Neuspjeh nema kraja: to je životni odabir.

12. Jer upravo u carstvu ljubavi polazimo u naše prve bitke - i obično gubimo.

13. Jao onima koji nikad nisu bili poraženi! U ovom životu nikada neće biti ni pobjednici.

14. Ali oni koji vole očekujući da im ljubav bude uzvraćena, samo gube vrijeme. Ljubav je čin vjere, a ne puka razmjena.

15. I kucnut će čas kad će teški trenuci živjeti samo u pričama koje će, ponosni, pričati onima koji ih budu željeli čuti.

Dakle, kao što sam već napisala u svojoj mini-recenziji ove knjige, u pitanju je propovijed, a ne roman, što sada možete zaključiti i po jezičkom stilu u ovim citatima. 

Nadam se da su vam ovi citati inspiritavni barem koliko i meni i da ste uživali u ovom postu. Ukoliko se ideja pokaže uspješnom, možda proberem citate i iz još nekih romana i posvetim im tematizirane postove.

Hvala na čitanju. Do sljedećeg posta! xx

0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by