petak, 16. svibnja 2014.

Knjiški petak: Mini recenzije vol. 1

Eh, evo mene opet. Dosta sam knjiga pročitala od svog zadnjeg posta, neke su me oduševile, neke smorile, ali opet nemam o svakoj toliko materijala da im posvetim čitave zasebne postove, pa rekoh da ja to fino spojim u jedan onako izmiksani post. Dakle, slijedi nekoliko manjih recenzija za knjige koje su ostavile dojam na mene u posljednje vrijeme.

1. Abraham Verghese - Kapija suza

Ovu sam knjigu podigla na preporuku bibliotekarke i pomalo me je prepao broj stranica - skoro 600. Međutim, kad sam je pročitala oduševila sam se! 

Knjiga je svojevrsna autobiografija glavnog lika, Mariona, koji ima blizanca Šivu. Radnja se najvećim dijelom odvija u Etiopiji, te sam kroz ovu knjigu jako zavoljela tu zemlju i zadobila želju da je nekada i posjetim.

U pitanju je jedna prava porodična saga, jedan od onih romana kojima ne možete prepričati radnju, a da ne odate bitne detalje. Ja sam u knjigu uronila ne pročitavši čak ni sažetak sa korica, dakle ne znajući baš ništa.

Kapiji suza dajem čistu peticu, postala je jedna od mojih najdražih knjiga. Jako je lijepo napisana i brzo se čita, iako je, kako već rekoh zaista obimna. Posebno će se svidjeti ljubiteljima medicine (naročito hirurgije), zbog preciznih opisa nekih zahvata koje hirurzi u knjizi obavljaju. 

Dakle, topla preporuka! :)

2. Paulo Coelho - Rukopis pronađen u Akri

S obzirom da čitam Coelha već godinama, morala sam pročitati i njegovu najnoviju knjigu. Ovo je izuzetno čitljivo i brzo štivo. Mislim, dovršila sam knjigu u manje od dva sata :)

Da se razumijemo, od knjige možete očekivati samo ono što piše u naslovu - rukopise! Knjiga nije osmišljena kao roman, nema radnju, nego je u pitanju samo sadržaj tih rukopisa, koji su zapravo zapisana propovijed o životu.

E sad, da li je to zaista do knjige ili je samo mene zatekla u pravom trenutku u životu, ali mene je neopisivo pogodila. Obrađuje teme kao što su strah, ljubav, odustajanje, ljepota, elegancija, vjera, čak i seks. Toliko sam citata izvukla iz ove knjige, da mogu komotno posvetiti cijeli jedan post samo tim citatima. 

I Rukopisu pronađenom u Akri sam također dala pet zvijezdica i uvrstila ga u svoje all-time favorite. Preporučujem ovo štivo onima kojima treba nešto da im u roku od kojeg sata podigne moral i popravi raspoloženje.

3. Emily Giffin - Nešto plavo

Evo jednog chick-lita :) Nešto plavo je zapravo nastavak romana Nešto posuđeno i, iako prati iste likove, radnja prvog romana je centrirana oko Rachel, a drugog oko Darcy. Ja sam knjigu našla u biblioteci i tek kad sam došla kući vidjela sam da je to druga knjiga u duologiji. Ali se zaista mogu čitati potpuno zasebno. (Nije da ne planiram pročitati i prvi dio.)

Darcy je život krenuo potpuno nizbrdo - prijateljica joj je preotela zaručnika, a ona je ostala trudna sa svojim ljubavnikom, inače kumom na nesuđenom vjenčanju. Uskoro je ostavlja i ljubavnik, i ona se bez ljubavi i prijateljice mora snaći sama i trudna.

Zaista zarazno štivo! Znači opet čista petica. Koliko sam upoznata sa situacijom, prva knjiga je pretočena i u film - za drugu nisam sigurna. Ali u svakom slučaju, priča mi se jako svidjela, knjigu sam doslovno progutala u jednom danu i mislim da će se svidjeti svakoj ljubiteljici chick-lita.

Toliko za sada. Očekujte još ovakvih postova u budućnosti. Do sljedećeg posta xx

0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by