petak, 24. listopada 2014.

Knjiški petak: Da li bi radije/Would you rather TAG

Hello, people! :)

Evo jednog TAG-a, koji sam odgledala kod nekoliko Booktubera, a pošto su mi se svidjela pitanja, odlučila sam se i ja priključiti.



Da li bi radije...
1. Čitala samo trilogije ili samo samostalne knjige?
Mislim da bih se odlučila za trilogije, čisto zbog toga što tako dobijem priliku za "druženje" sa dragim likovima kroz više knjiga od jedne. 
2. Čitala samo ženske ili muške autore?
Prilikom odabira knjige za čitanje, spol autora mi je potpuno nebitan faktor. Ipak, mislim da bih odabrala spisateljice umjesto spisatelja, jer na mojoj listi dragih autora ima više žena nego muškaraca.
3. Kupovala u Barnes & Noble ili na Amazonu?
Ovo pitanje bi prevedeno u bosansku realnost bilo "Kupovala u knjižari ili preko interneta?" i u tom slučaju biram knjižare. Definitivno.
4. Da sve knjige postanu filmovi ili televizijske serije?
Biram filmove, jer oduzimaju manje vremena, a posvetiti se jednoj seriji zahtjeva disciplinu. Plus, lakše je odgledati najdraži film nekoliko puta nego isto to učiniti sa serijom.
5. Čitala pet stranica dnevno ili pet knjiga sedmično?
Definitivno pet knjiga sedmično, jer bi me užasno frustriralo kad bih dnevno mogla pročitati samo pet stranica. Uostalom, znala sam sedmično pročitati i više od pet knjiga :)
6. Bila profesionalni recenzent ili pisac?
Zaista uživam pišući recenzije i imam osjećaj da postajem sve bolja u tome (moje skromno mišljenje). Uživam i u pisanju fikcije i imam dobre ideje, ali problem je što nemam dovoljno discipline i inspiracije da ideju izguram do kraja. Tako da bi odgovor bio: Više bih voljela biti pisac, ali mislim da bih se bolje snašla kao recenzent.
7. Čitala samo svojih top 20 knjiga iznova i iznova ili uvijek čitala one koje do sada nisi pročitala?
Užasno rijetko knjigu čitam više od jedanput, čak i kada sam opčinjena njome. Prednost ću uvijek dati knjizi koju još nisam čitala. "So many books, so little time..."
8. Bila bibliotekarka ili knjižarka?
Bibliotekarka! Djeluje mi kao predivan posao.
9. Čitala samo svoj najdraži žanr ili svaki žanr osim najdražeg?
Kao prvo, pojma nemam koji mi je najdraži žanr. Apsolutno pojma nemam, jer čitam sve moguće. Ali eto, rekla bih svaki žanr osim najdražeg, čisto zato što bi mi dosadilo čitati samo jedan žanr, pa makar mi bio i najdraži.
10. Čitala samo opipljive knjige ili e-knjige?
Iako su e-knjige izuzetno praktične, opipljivoj knjizi ću uvijek dati prednost.

Toliko za ovaj put. Do sljedećeg posta! xx

0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by