petak, 31. listopada 2014.

Knjiški petak: Pisci čijih knjiga najviše posjedujem

Hello, people! :)

Prije nekog vremena sam kod Katytastic na Youtube-u naišla na video u kojem navodi pisce čijih knjiga najviše posjeduje. Naravno, u njenom slučaju se radi o kućnoj biblioteci od više stotina knjiga, tako da su i brojke koje je navela vrlo impresivne. 
Anyway, nakon tog videa sam i sama malo proučavala svoje police i pogledala koje to pisce i sama najčešće kupujem. Moja kućna biblioteka prelazi tek stotinu knjiga, ali sam primijetila da uglavnom ne kupujem puno knjiga istih autora, jer moje omiljene autore (a o njima planiram zaseban post) uglavnom čitam preko biblioteke. Ali neke autore mogu izdvojiti. Pa da vidimo.

1. R. L. Stine - 5 knjiga
Dok sam bila u osnovnoj krenula je prava pomama za hororima/trilerima za mlade iz serijala Fear Street. Lično sam pročitala 32 njegove knjige, od kojih posjedujem pet, a to su:
  • Miss maturalne zabave
  • Nestali
  • Noćne igre
  • Plima
  • Ružni snovi
Ružni snovi je moja prva knjiga R.L.Stinea koju sam kupila, a ujedno i prva koju sam pročitala. Ostale četiri sam dobila uz časopis OK!, koji sam i kupila da bih dobila roman :)
Ovi horori su mi bili prava opsesija kada sam bila mlađa, ali sada baš i ne uživam u njima. Bit će da sam ih prerasla, jer su postali previše predvidivi za mene.

2. Elif Şafak - 4 knjige
Jedna je od mojih najdražih autora i sve četiri njene knjige koje posjedujem su na turskom. To su:
  • Aşk
  • İskender
  • Şemspare
  • Ustam ve ben
Jako volim njen stil pisanja i zavoljela sam njene romane kada sam pročitala Kopile Istanbula. O njenom romanu Aşk (Četrdeset pravila ljubavi) sam nekad davno napisala i recenziju, koju, ako niste, možete pročitati ovdje. Roman İskender je također preveden na bosanski pod naslovom Čast i u izdanju je Buybooka.

3. Nicci French - 3 knjige
Tri knjige koje posjedujem od ovog bračnog i književnog para su zapravo prve tri knjige u serijalu o Friedi Klein, a to su:
  • Olovni ponedjeljak
  • Iščezli utorak
  • Fatalna srijeda
Psihološke trilere sam zavoljela upravo zbog njihovih romana i jedva čekam da i ostale knjige budu objavljene, pa da i one nađu mjesto na mojoj polici.

4. Phillipa Gregory - 3 knjige
Od ove majstorice historijskog romana posjedujem sljedeće naslove:
  • Bijela kraljica
  • Crvena kraljica
  • Druga sestra Boleyn
5. Nora Roberts - 3 knjige
U pitanju su sljedeći naslovi:
  • Slava u smrti
  • Zauvijek sretni (Kvartet nevjesti #4)
  • Zlo sjeme
Nora je jedan od onih autora koji se puno čitaju u današnje vrijeme i do njenih knjiga je relativno lako doći u bibliotekama, tako da samih naslova nisam puno kupila.

6. Agatha Christie - 3 knjige
Opet jedan od onih autora čijih sam puno knjiga pročitala, ali samo mali broj posjedujem:
  • Mačka među golubovima
  • Misterija plavog voza
  • Tužni čempres
7. Richelle Mead - 3 knjige
Ovo je autorica prema čijem radu sam nedavno počela gajiti veliku ljubav, tako da bih jako voljela posjedovati još njenih naslova. Posjedujem prva tri dijela u serijalu Vampirska akademija, iako bih voljela da posjedujem svih šest. Ta tri naslova su:
  • Sestre po krvi (Vampirska akademija #1)
  • Plava krv (Vampirska akademija #2)
  • Poljubac sjene (Vampirska akademija #3)
8. Daniela Still - 3 knjige
Nisam neki fan njenih romana i više ih voli moja mama. Posjedujem njena tri romana:
  • Dragulji
  • Lijepe stvari
  • Poštuj sebe
Pored navedenih autora postoje još neki autori od kojih posjedujem po dva naslova, a to su:
9. Lauren Oliver; Delirij & Pandemonij
10. Susan Elizabeth Phillips; Evin grijeh & Rođeni šarmer
11. Jude Deveraux; Princ na bijelom konju & Baršunasto obećanje
12. Paulo Coelho; Alef & Zahir
13. Amanda Quick; U zagrljaju mjesečine & Zla udovica
14. Luke Devenish; Gospodarica Rima & Zmijsko gnijezdo (Saga o Rimskoj carici #1 & #2)

Toliko za ovaj put, dragi moji. Do sljedećeg posta! xx





0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by