ponedjeljak, 3. kolovoza 2015.

Booktube-a-Thon 2015 a.k.a. Šta to čitam ove sedmice?

Stvarno je red da nakon više od pola godine pauze i ja napišem koji post na svom zapostavljenom (ali ipak ništa manje dragom) blogu, a s obzirom na to da će ovo biti vrlo uzbudljiva sedmica, zašto ne bih pisala o tome? *.*

Naime, ako niste čuli za Booktube-a-thon (a ako ne pratite Booktube vloggere na Youtube-u, najvjerovatnije i niste), u pitanju je read-a-thon/reading marathon/čitalački maraton koji ove godine traje od 3. do 9. augusta. Cilj je pročitati što više u toku tih sedam dana.

Postoje i neki izazovi koji idu uz sve to, a njih možete, a i ne morate ispuniti. Ipak, meni je zabavnije držati ih se :D 

Dakle, htjela sam sa vama podijeliti šta ja to čitam ove sedmice - u skladu sa zadatim izazovima:


1. Pročitati knjigu sa plavom bojom na koricama
    Brandon Alexander - Charmed: Poljubac tame
2. Pročitati knjigu čiji autor ima isto prvo slovo prezimena kao i vi
    Elizabeth Gilbert - Potpis na svim stvarima
3. Pročitati nečiju omiljenu knjigu
    Andy Weir - Marsovac
4. Pročitati zadnju knjigu koju ste nabavili (kupili, posudili u biblioteci i sl.)
    Lindsey Kelk - Volim Hollywood
5. Pročitati knjigu bez da je ispustite iz ruku
    Gottfried August Bürger - Čudnovati doživljaji barona Minhauzena
6. Pročitati knjigu koju zaista želite pročitati
    Danielle Steel - Tajne
7. Pročitati ukupno sedam knjiga
    Sara Shepard - Slatke male lažljivice

Znam, izgleda kao nemoguća misija pročitati sve ovo u sedam dana, ali na dobrom sam putu. Naime, prvi je dan, a već sam pročitala Poljubac tame i Minhauzena, a prošla sam i trećinu Volim Hollywood. Bit će ovo jako zanimljiva sedmica :D :D

Ukoliko želite saznati više o ovom događaju, možete posjetiti oficijelni Youtube kanal.

Na kraju sedmice planiram raditi wrap up, tj. planiram rezimirati šta sam to pročitala i je li mi nešto ipak ostalo. Odoh da čitam, ljudi, čujemo se next week. 

xx

0 komentari:

Objavi komentar

 
Copyright © 2010 Palača od papira. All rights reserved.
Blogger Template by